מה זה שתלים דנטליים:

במקרה ויש לך שיניים חסרות ניתן היום, לשתול שיניים ע"י שימוש במה שנקרא שתלים דנטליים-שהמטרה שלהם לתמוך בשיניים החלופיות, וגם לקבע את מבנה השיניים הקיימות.המראה שלהם ממש טבעי ביותר, כך שלא ניתן להבדיל בינם לבין שיניים טבעיות! השיטה הזו הפכה ממש נפוצה כי היא נותנת פתרון מהיר נח ופונקציונלי.

יש לך שיניים חסרות? עכשיו במרפאה שלנן בזכרון יעקוב ,תוכל לעבור את הטיפול של השתלת שיניים- רק תתקשר תקבע תור קבל ייעוץ ויוצאים לדרך חדשה!
תשלומים נוחים עד 60 תשלומים בהוראת קבע !

050-571-2958

אז איך עובדת השיטה?

המבנה של השתלים הדנטליים (מיוצרים ממתכת טיטניום סגסוגת),מיועד להשתלה בתוך העצם של הלסת בתהליך כירורגי,שרופא השיניים שלך מכיר ויודע לבצעו.התחליף הזה בסופו של דבר הופך להיות עוגן לשיניים הטבעיות.היתרון העצום הזה שהטיטניום מתאחה על העצם, מוסיף הרבה להצלחת השיטה ולקיבוע שיניים חדשות, ופונקציונליות כאילו הם שיניים רגילות לכל דבר.

ביצוע התהליך:

הרופא סורק את מבנה השיניים, בכדי לזהות את המיקום המדוייק להכנסת השתל.תוך כדי הניתוח הרופא מקבע את השתל הדינטלי מתחת לרקמות, ואז כמובן סוגרים את האזור ע"י תפירה של רקמת החניכיים.ואז מתבצע בזמן הריפוי קיבוע טבעי של השתל לתוך העצם, ומבנה החניכיים הנקודתי.כמובן שהתהליך יכול לקחת כמה חודשים ,אחרי הריפוי הרופא מבצע תמיכה או משענת  לשתל שמטרתה בעצם, לאחד את השן התחליפת לשתל הדנטלי שהוחדר.התהליך לפעמים מצריך כמה פגישות ,כי חייבים לבצע אותה בצורה מקצועית.תהליך הריפוי יהיה המשכי.

יתרונות השיטה:

הטיפול הזה הינו אולי קצת יקר מכל טיפול אחר, אבל המשמעות הסופית שלו הינה בסך הכל לקבל, שיניים חזקות ,בטחון עצמי, חיוך אחר,לדבר ולאכול בצורה ממש נוחה,בסך הכל מקבלים שיניים חזקות לאורך זמן.התחזוקה של השיניים הינה פשוטה במיוחד לאורך זמן .התוצאה המרהיבה לקבל שיניים במבנה אחד ,ואחיד מוסיפה הרבה להרגשה העצמית ,מוסיפה גם לסובבים איתך הן בעבודה והן במשפחה…

 

מעקב:

מעקב הינו חלק חשוב בתהליך הריפוי,כי הרופא צריך לראות מה קורה עם תהליך הריפוי. שתלים דנטליים יש להם משימה דומה מאד, ממש כמו לשיניים הטבעיות . יש לנקות את השיניים היטב במיוחד עם חוט דנטלי כי זה שומר עליהם לאורך זמן.

 

שתלים דנטליים
שתלים דנטליים

עובדות :

שתלים דנטליים הם כל כך חזקים כי הם עשויים מהחומר המיוחד שנקרא טיטניום, סגסוגת. לאחר קיבוע  השתלים בתוך  העצם, השתלים נהיים חלק מסביב העצם, מה שהופך אותו ממש חלק מהגוף שלך. עם שתל כזה, אנו יכולים גם להשתמש "ולעגן"  את השתלים שלך עם כתרים, גשרים, או תותבות.

 

 

העלות של שתלים:

זה תלוי בהרבה גורמים, ברופא השיניים שלך ,הסוג של השתל  ומספר השתלים ועוד כמה גורמים בהתאם למקרה!

יש לך שיניים חסרות? עכשיו במרפאה שלנן בזכרון יעקוב, תוכל לעבור את הטיפול של השתלת שיניים- רק תתקשר תקבע תור קבל ייעוץ ויוצאים לדרך חדשה!
תשלומים נוחים עד 60 תשלומים בהוראת קבע !

050-571-2958

 

הערה: כל האמור לעיל בגוף המאמר הינו רק כחומר כללי  ,להיכרות עם הטיפולים השונים ואינו משקף ולא מחליף, כהוא זה את החוות דעת הרפואית של בעל האתר או המרפאה.בכדי לקבל יותר מידע מפורט יש לפנות למרפאה, בכדי לקבל ייעוץ לפני כל טיפול.

ד"ר ניג'ם שאוכת-מרפאה להשתלות וטיפולי שיניים, בהנהלת  ד"ר ניג'ם שאוכת- אצלנו  מקבלים כל את מירב טיפולי השיניים, השתלות שיניים ושיקום על גבי שתלים, השתלת עצם, עקירות כירורגיות, יישור שיניים לילדים ומבוגרים, טיפולים אסתטיים והלבנת שיניים.. אצלנו נסיון עשיר רב שנים בתחום,