השתלת שיניים – שתלים דנטליים

אין ספק כי בשנים האחרונות היה פיתוח עצום מימדים בתחום רפואת השיניים,בצורה כללית ובפירוט בתחום של השתלות שיניים במיוחד.כאשר אדם נחשף למשל להרס השיניים מכל סיבה למשל תאונה או מחמת גילו או מכה מסויימת היה נהוג להחליף אותם בצורה המסורתית עם שיניים מקובעות ..

בשנים האחרונות החל מהפך של ממש בתחום הזה ע"י שימוש בשתלים דנטליים עשויים מסגסוגת הטיטניום שמקבעים אותם בלסת בכדי להגיע למצב האופטימלי ביותר למראה וצורת שיניים מקוריות.השתלים ידועים גם במונח של השתלת שיניים מלאכותיות מקובעות ע"י אותן שתלים דנטליים אשר נחשבת האלטרנטיבה העקבית ביותר והכי קרוב למבנה של שיניים רגילות..

 

יש לך שיניים חסרות? עכשיו במרפאה שלנן בזכרון יעקוב תוכל לעבור את הטיפול של השתלת שיניים- רק תתקשר תקבע תור קבל ייעוץ ויוצאים לדרך חדשה!
תשלומים נוחים עד 60 תשלומים בהוראת קבע !

050-571-2958

 

השתלת שיניים שתלים דנטליים
השתלת שיניים שתלים דנטליים

 

השתלת שיניים נחשבת למהפכה של ממש בתחום של השתלות השיניים בגלל המשמעות שלה אחרי סיום הטיפול והיכולת לאותו חולה בעצם לחזור לתפקד כרגיל כאילו לא קרה כלום במיוחד לאנשים מבוגרים או אפילו לאחר תאונה קשה התפקוד הינו על בסיס יומי של דיבור,ובמיוחד אוכל, כי יש משמעות רבה לצורה בה האוכל מגיע לקיבה.יש לציין שהשתלת השיניים גם משמרת את מבנה וצורת הלסתות.

אז איך מבצעים את הטיפול בקצרה?

שלב א :

קודם כל הרופא מאבחן את המקרה המיוחד של החולה,אחרי זה מתחילים לקבע את השתלים הדנטליים העשויים מטיטניום לתוך הלסת,מה שחשוב הינו שהטיטניום והעצם מתאחדים ונוצר מצב קבוע של יכול השיניים  לתפקד כשיניים רגילות לכל דבר.יש לציין שבזמן האחרון ניתן לבצע את התבליך ללא חתך כירורגי שגורם לפעמים להשתלה כושלת בגלל הדלקת שנוצרת בחניכיים.

 

שלב ב:

השלב השני מתייחס לחלק הגלוי ביותר שהוכח בהשתלות כחלופה לכתר של השן.שעשוי מקרמיקה מסוגים שונים ומשמש בין היתר להכנת גשרים ומבנים אחרים,לפעמים משתמשים בסוגי מתכות שונים בכדי לתת מענה לפונקציונליות בצורה בטוחה .

 

למי מיועדת השתלת השיניים?

יש לציין שכל אחד יכול לעבור את הטיפול הזה ולא משנה הגיל שלו ,אפילו לכל אלה הסובלים מלחץ דם גבוה או מסכרת ,בנוסף כל מי שעבר תאונה כלשהי או אח השיניים חסרות או כולם יכול לעבור בקלות את הטיפול הזה.לפעמים השתל יכול גם לתת מענה למבנים מסויימים ותמיכה לשיניים אחרות.

מקרים מיוחדים :

יש לציין שישנן מקרים מיוחדים שלא ניתן בכלל לבצע את התליך כמו למשל בעיות בעצם או בעיות עם מערכת החיסון אפילו גם מעשנים כבדים שלא טיפלו בשיניים שלהם שנים רבות ,יש צורך בבדיקת רופא מתמחה בכדי לתת את המענה על השאלה האם ניתן או לא ניתן לבצע את השתלת השיניים .

 

 

יש לך שיניים חסרות? עכשיו במרפאה שלנן בזכרון יעקוב תוכל לעבור את הטיפול של השתלת שיניים- רק תתקשר תקבע תור קבל ייעוץ ויוצאים לדרך חדשה!
תשלומים נוחים עד 60 תשלומים בהוראת קבע !

050-571-2958

 

 

אחרי ביצוע כל הטיפולים להשתלת השיניים החולה אינו מרגיש משהו "זר" בפה.הדיבור והאוכל הינו טבעי ביותר .כמובן כל מקרה נבחן בצורה אישית בהתאם ליכולת הפיננסית והמוכנות של אותו חולה לעבור את ההליך בלי בעיות כלשהן.השתלת השיניים גורמת לחולה להרגיש יותר נוח,הבטחון העצמי שלו משתנה לטובה,יכול לאכול מה שבא לו בלי החשש שהתותבות ייפלו או מצבים מביכים כאלה ואחרים.

 

 

הערה: כל האמור לעיל בגוף המאמר הינו רק כחומר כללי  להיכרות עם הטיפולים השונים ואינו משקף ולא מחליף כהוא זה את החוות דעת הרפואית של בעל האתר או המרפאה.בכדי לקבל יותר מידע מפורט יש לפנות למרפאה בכדי לקבל ייעוץ לפני כל טיפול.

 

ד"ר ניג'ם שאוכת-מרפאה להשתלות וטיפולי שיניים בהנהלת  ד"ר ניג'ם שאוכת- אצלנו  מקבלים כל את מירב טיפולי השיניים, השתלות שיניים ושיקום על גבי שתלים, השתלת עצם, עקירות כירורגיות, יישור שיניים לילדים ומבוגרים, טיפולים אסתטיים והלבנת שיניים.. אצלנו נסיון עשיר רב שנים בתחום,