.שיקום על גבי שתלים , הינו אחד הטיפולים הנפוצים ביותר  במיוחד לכל אלה שמבקשים להחזיר את החיוך שלהם.רופא השיניים בודק את מצב השיניים. בכדי להגיע להחלטה לגבי טיפול מסוג זה.משמעות הדבר הינו , טיפול שדורש השתלת שיניים על גבי שתלים.רוב הפציינטים,נוטים לקבל פתרון אסתטי לשיניים שלהם ע"י השתלת שיניים. בשיטה מיוחדת שנקראת שיקום הפה על גבי שתלים.

שיקום על גבי שתלים בזכרון יעקב, טיפול שדורש גם הכנה מוקדמת מצד המטופל. הכוונה לבדוק את מצב השיניים ,מראה השיניים הנוכחי,והמטרה שרוצים להגיע אליה.יש לציין שלפעמים נדרש לשתול יותר משתל אחד . שיקום הפה יכול להיות שיקום מלא או חלקי.שיקום על גבי שתלים נקרא כך.בגלל שיטת השתלת השיניים שמבוצעת על גבי שתלים מיוחדים.

רופא השיניים מבצע בדיקה מוקדמת.מראה לפציינט את תוכנית הטיפול שרוצים לבצע.ואז מתחיל תהליך של הכנות לטיפול מסוג זה.המטופל יכול לעבור סדרת טיפולים או טיפול מכין ראשון. השלב הבא הינו ביצוע בפועל של השתלת השתלים.רוב הפציינטים , יכולים לעבור בין 3-4 מפגשים או יותר.לפעמים זה יכול להיות מפגש אחד אחרי הכנות וצילומים.

טיפול מסוג זה יכול להיות תהליך קצר או ארוך כמובן בהתאם למצב השיניים של המטופל.אם מצב השיניים מצריך טיפול אחר מקדים . רופא השיניים יכול להמליץ על סדרת טיפולים , רק אז מבצעים את הטיפול של שיקום הפה .

שיקום הפה על גבי שתלים ,יכול לשנות הרבה את המראה האסתטי של השיניים ומראה הפנים,כמובן , פציינט או מטופל שרוצה לקבל תוצאה טובה. חייב לעבור את כל התהליך בצורה מושלמת,לכן שיקום הפה,נקרא שיקום בגלל טיפול שלם שמובצע על מבנה השיניים .

אחרי סיום הטיפול . רופא השיניים שלך מבצע מעקב.אודות הטיפול והתוצאה הסופית,כמובן רוב הפציינטים,חוזרים לשגרת חיים רגילה אחרי תקופה מאד קצרה,זאת בגלל שהשתלים יכולים לתפקד בצורה מלאה כבר אחרי הטיפול הראשון.

שיקום על גבי שתלים בזכרון יעקב , במרפאת השיניים אצל  ד"ר שאוכת תוכלו לקבל ייעוץ חינם לגבי טיפול מסוג זה. שיקום הפה מחזיר לכם את החיוך שחלמתם עליו ,רוצים לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו לחצו כאן .

 

כתיבת תגובה