אובדן וחוסר שיניים הינה בעיה שכיחה בקרב גילאים מבוגרים וגם צעירים .חוסר ואובדן שיניים מוביל בעיקר לאי תפקוד הפה הן למטרת לעיסה וחיתוך האוכל לחלקים קטנים כך שהמעבר שלהם עד לקיבה יהיה חלק כמה שאפשר .
על פי מחקרים שונים,הוכח שיש קשר ישיר בין חוסר ואובדן שייניים לבין מחלות מסוכנות  כמו נשמנת יתר,ריח רע מהפה,מחלות קיבה ומעיים .
בכדי לפתור את הבעיה בצורה יסודית ,רופא השיניים מתחקר את נושא חוסר השיניים אם נובע ממחלת חניכיים,או חוסר או היחלשות של עצם בלסת העליונה או בלסת התחתונה.לכן הרופא מבצע תהליך של שיקום הפה בהתאם לאבחון וכך התהליך הטיפולי נמשך עד להחזרת מבנה שיניים תקין ותפקודי לפה.
נדיטה הקונבנציונלית הינה הרכבת שיניים או השתלת שיניים. יד כאלה שמתאים להם ורוצים תותבות בכדי לקבל מראה שיניים אסתטי ולו רק למראית עין במיוחד בחברת אנשים.מבחינה תפקודית התותבות עובדות כשיניים רגילות אבל עם חסרונות שלהם.

ביצוע השתלות שיניים:

ביצוע השתלות שיניים בצורה מקצועית הינו השלב או הבחירה הבאה בעיקר עקב טכנולוגיה מתקדמת בעשור האחרון. השתלת שיניים י'י שתלים דנטליים מוכיחה את עצמה כשיטה הכי רצויה או מקובלת זאת רק בגלל היכולת להחזיר מבנה קבוע וחזק של מבנה שיניים שמתפקדים ממש כשיניים רגילות וטבעיות לכל דבר.

יחד עם זאת ,לפעמים יש צורך רק בהחלפת שן אחת שבורה ,או שאינה מקובעת על ידי תשתית העצם בצורה שתאפשר המשך תפקוד מלא .לכן יש צורך בהשתלך עצם מקומית ואז רק ביצוע השתלת שתל לאותו אזור ואז הלבשת השן בכתר למניעת היחלשות בעתיד.

הכנות מקדימות :

כהכנה להשתלת שיניים מלאה הרופא מבצע בדיקות מקיפות על מצב הפציינט מבחינת מחלות כרוניות ،וצפיפות העצם שמתאימה ויכולה להוות תשתית טובה להשתלת שיניים.ביצוע צילומי רנטגן פנורמיים וצילומים רנטגן מקומיים,בדיקות דם,רמת צפיפות העצם,בדיקה מקיפה של כל מבנה השיניים,כך שקליטת השתלים החדשים של השיניים תתבצע בצורה נכונה ואפקטיבית.תהליך ביצוע השתלת השיניים אינו כרוך בסיבוכים מיוחדים כל עוד בוצעו כל ההכנות הנדרשות ובדיקה מקיפה של מצב המטופל.

 השתלת שיניים – סיבות וטיפולים

השתלת שיניים – סיבות וטיפולים

איך אני יכול לקבל טיפול השתלת שיניים או שצלים דנטליים?

ד"ר ניגם שאוכת ממרפאת השיניים בזכרון יעקב מזמין אתכם ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית .נא ליצור קשר עם המזכירות לתיאום מראש,אנו נשמח כמובן לספק לכם את הטיפול הטכנולוגי המתקדם ביותר .

ד"ר ניג'ם שאוכת-מרפאה להשתלות וטיפולי שיניים -רופא שיניים מומחה. כתובתנו : זכרון יעקב רח' ז'בוטינסקי 20 04-6392434 050-571-2958

כתיבת תגובה