.כתרי זירקוניה בזכרון יעקב

הרבה אנשים פונים לרופא שיניים שלהם בכדי לקבל המלצות לטיפולים אסתטיים למראה השיניים שלהם,רופא השיניים יכול להמליץ על סדרת טיפולים מתאימים , החל מהלבנת שיניים , או טיפול בשיניים הרוסות,או השתלת שיניים במקום אלה שנהרסו או נפגעו .אם אתם  מחפשים כתרי זירקוניה בזכרון יעקב , תוכלו כמובן לפנות למרפאה של ד"ר שאוכאת .


מראה שניים אסתטי משפיע רבות על הבטחון האישי,על מראה הפנים והשיניים בצורה כללית,אפילו על החיוך.אחד הטיפולים הנפוצים הינו לטפל בשיניים הרוסות, בין אם עקב עששת שפגעה בשיניים, מעבר של טראומה ,שן שנעקרה, דלקת חניכיים שגרמה לנזק לשיניים, הפתרון הינו  שימוש בכתרי זירקוניה .המטרה לחזק את השיניים בשכבה חזקה יותר מראה אסתטי.

מהו כתר זיקוניה ?

כתר זרקוניה הינו מבנה מותאם בצורתו לגודל  השן ההורסה. נקרא גם זירקוניום או זירקוניום דיאוקסיד  המורכב מחומר מיוחד אבקתי בצבע לבן כתחליף לחומר אחר שנקרא טיטניום.הזירקוניה יכול להוות פתרון מצויין לחיזוק שיניים,מראה שיניים חדשות,חומר הזירקוניה נקי מחומרי מתכתיים,ובכך יכול להתאים לפציינטים שסובלים מאלרגיה לחומרים מתכתיים בשיניים.

 

הזירקוניה ,יש לו תכונה של חוזק,יכול לעמוד בלחצים גבוהים,בלתי שביר בתנאים רגילים ,במידה גבוהה , ללא ריחות לוואי בפה,מוסיף חוזק ובריאות לשיניים.

למה משתמשים דווקא בזירקוניה?

שימוש בזירקוניה החל כתחליף לטיטניום,וגם תחליף לחומרים מתכתיים.גם כתחליך לחומר אחר שהשתמשו בו בעבר שנקרא פורצלן.האחרון חזק ובטוח,אבל הזירקוניה עם תכונות יותר מתאימות.
סוגים של כתרי זרקוניה

סוג זה של כתרי זיקרקוניה מתאפיין בצורתו היפה . שקוף .מתאים יותר לשיניים קדמיות, אבל עדיף להשתמש בו רק אחרי טיפול של יישור שיניים בכדי לתת מקסימום חוזק ויופי.

סוג זה של כתרי זירקוניה יכול להתאים יותר למשל לשיניים שעברו טיפול שורש. המטרה העיקרית לשלב חוזק ולמוך בשיניים חלשות. כתרי זירקוניה מסוג זה, מכינים אותם משילוב של חומרים מיוחדים. יש לציין שחשבו מאד לטפל בשיניים עם כתרי זירקוניה. מראה השיניים יכול להשתנות מידי פעם עקב אכילה או שינוי קל בפיגמנט של הכתר. ניקוי שיניים וצחצוח מידי יום ,בהמלצת רופא השיניים . אפשר בהחלט לשמור על מראה השיניים נקיים ובצבע הקרוב למראה הלבן של השיניים הטבעיות.

כיום הרבה רופאים ממליצים על שיטה זה של הלבשת כתרי זירקוניה. גם למראה האסתטי ,ובמידה גדולה גם לחזק את השיניים. פנו עוד היום למרפאת שיניים ד"ר שאוכת ותוכלו לקבל ייעוץ לגבי סוג זה של טיפולים.