מרפאת שיניים בזכרון יעקב

לטיפולי שיניים בזכרון יעקב לכל הגילאים תוכלו למצא מרפאות רבות,אנחנו במרפאת שיניים ד"ר שאוכת , נותנים שירות גם לכל הגילאים,המרפאה שלנו נמצאת בזכרון יעקב כבר יותר מ 25 שנים!

ד"ר שאוכת , הינו אחד הרופאים הוותיקים  מכלל רופאי שיניים ומרפאות שיניים בזכרון יעקב , המרפאה נחשבת למרפאת שיניים מומלצת זכרון יעקב , ד"ר שאוכת , טיפל במאות פציינטים,הן מזכרון יעקב והסביבה,מתן שירות מקצועי מכל הלב. במרפאתנו תוכלו לקבל סדרת טיפולים .אנו מספקים לכם מטרייה של טיפולים דנטליים  לכל המצבים.

מרפאות שיניים בזכרון יעקב-השתלות ושיקום הפה
מרפאות שיניים בזכרון יעקב-השתלות ושיקום הפה

השתלות שיניים ואסתטיקה

השתלות שיניים – תוכלו לברר במרפאת ד"ר שאוכת הכל אודות השתלות שיניים ,אנו נדאג להחזיר לכם חיוך חדש , טיפול מקצועי ,יש לנו את היכולת, והמקצועיות בכדי לתת לכם פתרון לחוסר שיניים, ביצוע השתלת שתלים דנטליים איכותיים ,מה שמקנה לכם ,תוצאה של שיניים חדשות.

שיקום על גבי שתלים

באותה מידה תוכלו לקבל מאיתנו גם טיפול יותר נרחב של שיקום על גבי שתלים .
אחד הטיפולים הדרושים והמקצועיים , שדורש קצת יותר זמן ,אבל התוצאה הינה חיוך חדש, מראה שיניים מדהים ! טיפול זה כולל בתוכו ,סדרת טיפולים ,החל מיישור שיניים,הלבנת שיניים,סתימות,השתלת שיניים וגם סדרת טיפולי שיניים אחרים כמו, כתרי זרקוניה, ציפויים של למינט , טיפולי חניכיים וטיפולים נרחבים אחרים.

אם אתם מחפשים להשלים שיניים חסרות תוכלו גם לבצע אצלנו השתלות שיניים ביום אחד. תהליך בו מבצעים השתלה מקומית כבר באותו יום תוכלו לחזור לשיגרה היומית.

כתרי זרקוניה

אחד הטיפולים הנפוצים גם הינו טיפול של הלבשת כתרי זרקוניה,מבנה מזרקוניה ,עם תוצאות מצויינות.

אם כבר מדובר באסתטיקה, טיפול של הלבנת שיניים בלייזר, יכול בהחלט להחזיר לכם חיוך לבן,מראה שיניים יפה.טיפול קצר של עד שעה ואתם יוצאים עם חיוך חדש.

למראה שיניים יפות  תוכלו למצא אצלנו גם ציפויים מזרקוניה(למינט),מראה השיניים ייראה אחרת,תוצאה מדהימה של שיניים יפות.

ד"ר ניגם שאוכאת- מרפאות שיניים בזכרון יעקב
ד"ר ניגם שאוכאת- מרפאות שיניים בזכרון יעקב

יותר מזה ,תוכלו גם לברר אודות יישור שיניים לילדים ומבוגרים. שהינו אחד הטיפולים שנמצא במסגרת שיקום הפה. טיפול זה מטרתו ליישר את השיניים בצורה תהליכית עם גשר רגיל, הטיפול מתאים גם לילדים וגם למבוגרים,תוך תקופת זמן , אנו נבצע סדרת טיפולים עקביים,בכדי לוודא תוצאות ברמה הכי גבוהה שאפשר.עשרות פציינטים עברו אצלנו טיפול מסוג זה עם תוצאות מדהימות!

אם אתם רוצים לקבל טיפול נרחב יותר . יש לכם אפשרות לבצע בדיקה וצילומים  למתן טיפולי חניכיים ,טיפולי שורש ,סתימות לבנות , טיפולים שיכולים מאד לשמר את השיניים שלכם.

כתיבת תגובה