.במרפאת שיניים ד"ר שאוכת בזכרון יעקב ,תוכלו לקבל שירותים נרחבים ומגוון טיפולים בתחום רפואת השיניים.במסגרת הטיפולים,תוכלו גם לעבור תוכנית מקיפה לשיקום הפה לחיוך חדש!

המשמעות של המושג שיקום הפה,הינו ביצוע סדרת טיפולים לשיחזור השיניים למראה אסתטי ותפקודי יותר טוב. ,בהתאם למצב הפה החל , ממצב החניכיים,השיניים,והלסתות.הרופא מבצע בדיקה מקיפה על מנת לקבוע מה הם סוגי הטיפולים המתאימים ביותר לבניית תוכנית ,לשיקום הפה, שכוללת בין השאר , הלבנת שיניים, סתימות,כתרים,השתלת שיניים ועד לטיפולים יותר מורכבים כמו ביצוע ניתוחים כירורגיים במצבים מסובכים יותר .

 

מה המטרה העיקרית לשיקום הפה?

הרופא כמובן מבצע את סדרת הבדיקות, בכדי להתאים לכם את התוכנית המקיפה ,ביותר על מנת להגיע כמה שאפשר לתוצאות משביעות רצון.כמובן בין יתר הדברים ,המטרה הינה לשקם את הפה ,בצורה תפקודית מה שמשפיע בצורה נרחבת על איכות החיים של המטופל,מה כתוצאה מזה המטופל מרגיש בטחון עצמי עם חיוך חדש!
שיקום הפה לחיוך חדש,הינו מושג בר השגה,אם רופא השיניים מקדיש את כל האמצעים,כמובן מול ובתיאום עם המטופל,הרי המטופל בסופו של דבר יכול קבל את חוות הדעת של הרופא המטפל,כמובן העלויות של ביצוע סדרת טיפולים במסגרת שקיום הפה,הינה גבוהה בצורה יחסית אבל התוצאות בהתאם לשביעות הרצון של הפציינט

כתרים בהתאמה-שיקום הפה
כתרים בהתאמה-שיקום הפה

.

רופא מומחה בשיקום הפה,יכול לבצע את כל סדרות הטיפולים,אך במקרים מסויימים,ניתן לבצע חלק מהם ,ע"י רופא מומחה .אחד הטיפולים החשובים ביותר הינו בתחום האורתודנטיה,ליישור שיניים עם סמכים או גשר רגיל.שיטה שמאופיינת בטיפול ארוך טווח,אבל לתוצאות טובות ומהיימנות

יישור שיניים במסגרת שיקום הפה
יישור שיניים במסגרת שיקום הפה

.

איזה סוגי טיפולים ניתן לבתע במסגרת שיקום הפה?

בין היתר, במסגרת טיפול של שיקום הפה,ניתן לבצע טיפול של השתלות שיניים.אפילו לשן אחת ,מה שמספק מענה למראה שיניים יותר טוב.דהיינו,במסגרת שיקום הפה,ניתן לבצע חלק רב מהטיפולים ,לאורך זמן,אבל במידה מסויימת הרופא מבחין בסדר העדיפויות לביצוע טיפולים המתאימים ביותר לפציינט.

המטרה העיקרית שמכוונים אליה הרופאים ,הינו החזרת התפקוד התקין של מערכת השיניים ,מצד שני את האסתטיקה. לכן המטרה העיקרית להתרכז על שתי המטרות האלו.לרוב הפציינט מרגיש יותר עם בטחון עצמי,כי המראה האסתטי השתנה לטובה.מצד שני ,יש שיפור משמעותי בתפקוד מערכת השיניים,מה שגורם לאיכות חיים יותר גבוהה.
בכדי לבדוק את ההתאמה לטיפולים מורכבים או ביצוע חלק גדול במסגרת שיקום הפה,יש להגיע למרפאה על מנת לבצע סדרת בדיקות,הרופא מכין תוכנית מפורטת שבה מקבל הפציינט את סדרת הטיפולים ,כולם או חלקם .

תהליך הטיפול,וההחלמה יכולים להימשך לתקופה יותר ארוכה,יחסית לטיפול פשוט יותר.כמובן זה תלוי בסוג הטיפול,ומורכבות שלו

סתימות במסגרת שיקום הפה
סתימות במסגרת שיקום הפה

.

אצל ד"ר שאוכת, ניתן לקבל את סדרת הטיפולים בהתאמה אישית.כמובן תוכלו לקבל ייעוץ לגבי כל הטיפולים,והתוכנית הנרחבת של שיקום הפה.תמיד תוכל לבחור איזה טיפולים אתם מעוניינים לקבל.

מה הם סוגי הטיפולים לשיקום הפה?
– הלבנת שיניים בצורה מקצועית לתוצאות טובות יותר.
-כתרי זרקוניה שמטרתם להתאים גודל שיניים,מראה שיניים יותר אסתטי.
– ציפויי למינייט
השתלות שיניים – גם שן אחת או יותר
ניתוח כירורגי פה ולסת
– יישור שיניים עם גשר רגיל

מתי אני יכול לפנות לקבל טיפול של שיקום הפה?

תוכלו לפנות אלינו בכל בקשה לבדיקת התאמה לביצוע טיפול מקיף של שיקום הפה.אולם,אתם לא חייבים לבצע את כל סדרת הטיפולים.אם אתם מרגישים בעיה תפקודים או אסתטית בשיניים.תוכלו לפנות אלינו לביצוע בדיקה מקיפה ביותר.ורק אז, מקבלים חוות דעת בדיוק מה הם סדרת הטיפולים ופירוט נרחב שלהם.תוכלו לבחור לפי סדר עדיפיות את הטיפול הדחוף ביותר. אבל עדיף לבצע את הטיפולים גם בהתאם למצב השיניים ולפי חוות דעת הרופא המטפל

במרפאת ד"ר שאכת בזכרון יעקב תוכל לקבל את הטיפול האיכותי המקצועי ביותר,וזאת עקב נסיון של יותר מ 25 שנים בתחום הדינטלי.

שיקום הפה לחיוך חדש
שיקום הפה-טיפול לחיוך חדש

נשמח להתאים לכם תוכנית מקיפה,שך שיקום הפה,לחיוך חדש!