– מי מתאים לשיקום הפה ? ד"ר שאוכאת שיקום פה מלא זכרון יעקב

 

מי מתאים לשיקום הפה? ד"ר שאועאת שיקום פה מלא זכרון יעקב , שיקום פה או שיקום פה מלא הם מונחים המשמשים לעתים קרובות כדי לתאר את התהליך של בנייה מחדש או שחזור כל  מבנה השיניים בשתי הלסתות העליונות ותחתונות .המטרה העיקרית של שיקום הפה והשיניים, הינו תפקודי ואסתטי. הפן התפקודי עוזר לשפר את הבריאות הכללית של המטופל, מה גם, שהחשיבות של הפן האסתטי אינה פחותה ממנו. שחזור מבנה השיניים, ע"י ביצוע תוכנית מקיפה של שיקום הפה , משפרת לאין ערוך את מראה השיניים של הפציינט.

 פציינטים שפונים למרפאה עם שיניים קצרות, או עקומות, או מחסור בשיניים  ,  אפילו כאלה שיש להם שיניים שחוקות או שבורות , חלק מהם איבדו את השיניים עקב כל מיני סיבות , לכן או מי שאיבד את כל או רוב שיניו נחשבים למומעדים מתאימים לביצוע הטיפול של שיקום הפה.

יש לציין ששיקום הפה מכיל בתוכו את מירב הטיפולים בהתאם למצב השיניים של המטופל שדיברנו עליו קודם.זה יכול להתחיל מבלבנת שיניים, טיפול בסתימות,טיפול ויישור שיניים עם גשר סל ממכים מתכתיים,או אפילו טיפול של השתלות שיניים אפילו לשן אחת.

איך מבצעים את שיקום הפה?

תוכנית שיקום הפה מתחילה בתשאול ובדיקה מקיפה שכוללת צילומים ,ובדיקה פיזית אצל הרופא.אחרי הבדיקה , הרופא בהתייעצות עם הפונה אליו , בונים תוכנית שיקומית המתאימה לשחזור מבנה השיניים,או כל סוג טיפול שכלול במסגרת שיקום הפה והשיניים.

שיקום פה מלא יכול להתבצע בדרך כלל על ידי רופאי שיניים כלליים או שיקומיים
(שמצריך ביצוע: שתלים , כתרים , גשרים.. ) ,ויכולים להשתלב בטיפול עצמו גם מומחים לרפואת שיניים כמו פריודונט ( המתמחה בחניכיים ) , יישור שיניים ו  ( המתמחה בטיפולי שורש) . גם לפעמים יש צורך  בשיקום פה מלא . הכל בהתאם להמלצת הרופא המטפל מול ייעוץ למטופל.

מה הן הסביות העיקריות לבקשת טיפול של שיקום הפה?

רוב הפונים לטיפול מורכב מסוג זה הינו עקב  הסיבות הבאות :

כפי שהזכרהו קודם,בעיות במבנה השיניים,מבחינה אסתטית ותפקודית הינם הגורם העיקרי לפנייה לרופא המטפל.

– מי מתאים לשיקום הפה ? ד"ר שאוכאת שיקום פה מלא זכרון יעקב

אם תענה בחיוב על כל בתסמינים הבאים , אתה עשוי להיות מועמד פוטנציאלי לשיקום הפה:

אני חווה כאבים כאבי ראש או מיגרנות תכופים.

 אם את/אתה שוקל לבדוק את התאמתך לטיפול של שיקום פה מלא בכדי לשחזר את התפקוד ואת המראה  האסתטי של החיוך שלך , תוכל תמיד לפנות אלינו לגבי ייעוץ לתוכנית שיקום הפה והשיניים אצל ד"ר שאוכאת..

ד"ר ניג'ם שאוכת-מרפאה להשתלות וטיפולי שיניים –. כתובתנו : זכרון יעקב רח' ז'בוטינסקי 20
 050-571-2958