להיות זהיר מאוד בעת החלפת שיניים חסרות:

לא למותר לציין, כי המטרה שלך להימנע בצורך בשתל , אבל אם הנזק כבר נעשה , או אם יש לך טראומה אוראלית חריפה , עכשיו לפחות יש לך קצת מידע שיכול לעזור לך לעשות טיפולים חשובים יותר , בריאים יותר עם אפשריות מרובות . ההשפעה שיש לבריאות הפה שלך על שאר הגוף שלך היא לעתים קרובות נמצאת בהדחקה או התעלמות , אבל זה לא עושה את זה פחות חשוב . כמו כן , כל עבודה שעשית לשיניים שלך יכולה להיות השפעה רצינית על הבריאות שלך . העובדה שיש "בקבוצה" בריאה של שיניים היא אינדיקציה לחוזק של הבריאות הכללית שלך .

את הקשר בין בריאות הפה ומחלות:

ב -1900, ד"ר וסטון א עשה מחקר מקיף על הקשר בין בריאות פה ומחלות פיזיות. הוא היה אחד מהחלוצים הגדולים התזונתיים של כל הזמנים, והמחקר שלו עדיין רלוונטי עד היום היום כפי שהיה אז. הוא גילה שבט ילידים שעדיין אכלו בדיאטה המסורתית שלהם , והשיניים שלהם כמעט מושלמות שהיו כמעט 100 אחוזים ללא עששת. מחלות מסוימות היו גם כמעט בלתי מתקבלות על הדעת, כגון מחלות כרוניות של הלב, ריאות, כליות, כבד, מפרקים, ועור – סוגי מחלות הפוקדות את החברה שלנו כיום. ברגע שהאוכלוסיות השבטיות אלה התחילו לצרוך סוכר וקמח לבן, בריאותם, והשיניים המושלמות שלהם, הידרדרו במהירות. ספרו הקלאסי Nutrition and Physical Degeneration מפרט את הממצאים המרתקים שלו והוא בהחלט שווה קריאה. אין ספק שהתזונה המודרנית שלנו השתנתה והבריאות הגלומה בשיניים שלנו והגוף שלנו, והוא הגורם לכמעט כל אתגרי הבריאות המודרניים שלנו. היום זה די נדיר למצוא אדם מבוגר עם שיניים שלא נפגמו על ידי טיפול שיניים מסוג כלשהו, ​​מסתימות כספית (סתימות כסף) לכתרים, לטיפולי שורש וגשרים ושתלים. אם אתם אוכלים כראוי ושומרים על בריאות אופטימלית, אתה במרחק מלפתח עששת. זה באמת מתרחש רק כאשר אתם אוכלים מזון לא נכון, . כתוצאה מכך, רבים אחרים, הפה שלהם מלא סתימות של כספית.

רפואת שיניים הוליסטית מול קונבנציונלית :

למרבה הצער, רפואת השיניים הקונבנציונלית בדרך כלל מעריכה רק כדי לשמש למאפיינים מכאניים , במידה רבה מתעלמת מההשפעה שחומר מסוים שאולי יש לו השפעה בטווח הארוך על שאר הגוף שלך. מקרה לדוגמה: סתימות כסף, שהם 50 אחוזים כספית, רעלן עצבי חזק מאוד, הייתה בשימוש במשך יותר מ -150 שנים. כמו כן, העובדה שמתכות שונות שימשו במשך שנים לאופנת שתלי שיניים היא בהחלט לא אינדיקציה לבטיחות. כיום יש סתימות כספית שנאסרו לחלוטין בארה"ב, כפי שהיה בחלק ממדינות אירופה אחרות. עד אז, זה תלוי בך כדי לסרב להשתמש בהם, או למצוא רופא שיניים שעבר לחלופות בטוחות יותר. יש הנוטים ללכת לרפואת שיניים ביולוגית, הידועה גם ברפואת שיניים הוליסטית או סביבתיות. ברפואת השיניים הביולוגיות רואה את השיניים וחניכיים כחלק משולב של כל הגוף שלך, וכל טיפולים רפואיים המבוצעים לוקחים עובדה זו בחשבון. המטרה העיקרית של סוג זה של רפואת שיניים הוליסטית היא לפתור בעיות השיניים שלך בזמן שההשפעה על שאר הגוף שלך תהיה קטנה ככל האפשר. שלא ביודעין, את הבריאות שלך יכולה להיות מושפעת באופן משמעותי על ידי הטיפולים שהתקבלו במשרדו של רופא השיניים הקונבנציונלית שלך. לעתים קרובות, ההשפעה היא פשוט לא מורגשת באופן מיידי. במקור :