יישור שיניים נחשב לאחד הטיפולים הדנטליים שמטרתו מעבר לאסתטיות ולבטחון העצמי של הפציינט.הרבה אנשים לאחרונה מודעים לנושא זה במיוחד בגילאים של הצעירים והצעירות.יישור השיניים מחולק לשני סוגים שונים לכל אחד מהם יש את היתורונות ואת החסרונות היחסיים לעומת האחר.אבל ברמת העיקרון שניהם נותנים תשובה הולמת למצב השיניים הקודם ביחס למצב החדש. לכל אחד יש את הצורך המיוחד לבחור באחת מהשיטות המתאימה לו.

היתרונות של יישור שיניים בכללי :

גשר קלאסי רגיל:

הינה השיטה הנפוצה ביותר ,לפעמים בוחרים אותה גם מבוגרים אבל הרוב בזמן האחרון גם צעירים יותר וילדים. יש לציין שהתהליך של הטיפול שלו הינו ארוך -גשר מקובע עשוי מחומרים מתכתיים .היום ניתן לשלב צבעים אחרים מה שמקטין את המראה הלא אסתטי שלו.

מבנה שקוף –eCligner-יישור שיניים זכרון יעקב

eCligner יישור שיניים באמצעות סדים שקופים

אינו מתאים לכל אחד השימוש שלו בעיקר לבעיות עם מבנה לסת או סגר לא מתאים או מה שנקרא בעיה נגיסה.כמובן יש לו יתרונות כך שאפשר לאכול הכל וניתן להוצאה בצורה נוחה.ניתן לשמור על הגיינת הפה בצורה יותר נוחה.התהליך הטיפולי שלו אינו קשה ונוח לפציינט.אינויזליין מתאים גם לכל הגילאים ,גם למבוגרים וגם לילדים .יש לציין רק רופא בעל הסמכה יכול  לוודא את התאמת הטיפול לפי מצב השיניים ובדיקה מקדימה .יש לציין גם שמשך הטיפול יכול לנוע בין כמה חודשים ועד שנה וחצי שנתיים.

היישור מתבצע בעזרת סדים שקופים –

השיטה הישנה ליישור שיניים עברה מהעולם עם ההתקדמות הטכנולוגית בתחום הספיציפי הזה .במרפאת ד"ר ניגם שאוכת ידענו שיש צורך להתקדם לשיטות מתקדמות כי אנחנו מאמינים שהפציינטים שלנו הינם מרכז ההתעסקות שלנו והם צריכים לקבל את הטיפולים המודרניים ביותר.כמובן חברת אקליינר הינה חברה מאד וותיקה בתחום ואנו מתחייבים לתת את המקסימום האפשרי לנוחות של כלל הפציינטים של המרפאה בזכרון יעקב. הפעולה מאד פשוטה אך חכמה ,ע"י תזוזה מהירה אך בלתי נראית לעין ניתן בעזרת הסדים השקופים ליישר את השיניים .השיטה נסמכת על העולם הדיגיטלי של התלת מימד וזה מה שמייחד את השיטה המודרנית הזו. השיטה של חברת איקליינר מקצרת משמעותית את הטיפול ובצורה פשוטה ביותר נותנת תוצאות עקביות והינה נוחה לשימוש הן למשתמש והן לאורתודנט או רופא השיניים הכללי .השימוש בשיטה זו נותן אפשרות להמשך חיים רגילים בלי מגבלויות כלשהן.

יישור שיניים פנימי: לינגואלי

זה בעצם כמו גשר רגיל אבל ההדבקה שלו מתבצעת מבפנים כך שלא רואים את הגשר עצמו.הקוביות מודבקות בצורה שתמשוך את מבנה השיניים פנימה בכדי לייצר תהליך של יישור שיניים לכיוון הפנימי.התהליך של ההתאמה הינה בצורה ממוחשבת ובהתאם למבנה של השיניים .היתרון שלו שאינו נראה לעיין,בהתחלה קצת מגרה את הלשון אבל בהמשך התהליך מסתדרים איתו.

מה התועלת ליישור שיניים?

מחקרים רבים תומכים בעמדה ששיניים ישרות נותנים חיוך יפה אנשים מתקבלים באהדה שונה לחלוטין גם בעבודה או לתפקידים כאלה או אחרים.

איך אני יכול לקבל טיפול ליישור שיניים?

ד"ר ניגם שאוכת ממרפאת השיניים בזכרון יעקב מזמין אתכם ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית .נא ליצור קשר עם המזכירות לתיאום מראש,אנו נשמח כמובן לספק לכם את הטיפול הטכנולוגי המתקדם ביותר .

ד"ר ניג'ם שאוכת-מרפאה להשתלות וטיפולי שיניים -רופא שיניים. כתובתנו : זכרון יעקב רח' ז'בוטינסקי 20 04-6392434 050-571-2958