השתלת שיניים .שתלים דנטליים: והשתלת עצם.
השתלת שיניים נחשבת כיום כאחד ההישגים הרפואיים בתחום הדנטלי במיוחד בעשור האחרון במיוחד עם הפתרון הטכנולוגי המתקדם של השתלת עצם.הרבה מטופלים עוברים ממש ממצב של חוסר שיניים למצב חדש ,של מבנה שיניים יפה ושלם. רמת חיים גבוהה,בטחון עצמי,הרגשה אישית אחרת .

שיטה זו שנעזרת בשתלים דנטליים מיוחדים,נותנת מענה כמעט לכל אלה שסובלים מחוסר שיניים מסיבות שונות.

תהליך זה לפעמים מצריך השתלת עצם כפתרון למצב שאין עצם באותו אזור בלסת העליונה או התחתונה שיכול לתמוך במבנה השיניים החדש במיוחד כשאין תשתית טובה להברגת השתלים הדנטליים בצורה בטוחה .

השתלת שיניים מקצועית מצריכה רופא שיודע בדיוק מה לעשות בכל אותם מקרים מיוחדים בהתאם לגיל והמצב הרפואי במיוחד למבוגרים הסובלים מלחץ דם או מסכרת או ממחלות לב. לכל אלה יש מענה מתאים וטיפול מיוחד ומקצועי.

למי מיועדת השתלת שיניים :

כל אלה שסובלים משיניים חסרות,כתוצאה מתאונה או מחמת גילם,או כתוצאה ממחלות חניכיחם שגרמו לנסיגה או אובדן שיניים.מתאימה לכל הגילאים.כמובן למבוגרים המצב שונה לחלוטין ומצריך בדיקה מקיפה ומקצועית בעניין זה

בכדי לעבור השתלת שיניים הרופא מבצע בדיקות מקיפות וצילומים למצב הפה והשיניים,מבצע בדיקה למצב החניכיים,מבנה העצם בצורה מיוחדת לחיזוק השץלים הדנטליים,בודק את היסטוריית הטיפולים הדנטליים ואת המצב הרפואי של החולה ,במיוחד אם קיימים או היו מחלות כרוניות . הטיפול מתבצב בצורה מקצועית .

השתלת השיניים לפעמים מצריכה השתלת עצם,כתהליך או טיפול מקדים. לא מתאימה בצורה ישירה כטיפול מהיר . לכן הרופא מייעץ לבצע השתלת עצם כהכנה להשתלת שיניים.

המעשנים מבין אותם מטופלים שצריכים לעבור השתלת שיניים מומלץ מאד להפסיק את העישון בכדי לעבור את הטיפול על כל שלביו בצורה בטוחה.

אז מה צריך לבדוק לפני השתלת שיניים?

רופא מקצועי בעל מיומנות שביצע המון השתלות שיניים ,מקבל ידע רחב וידע בקריאת הנתונים והתאמת המטופל להשתלת השיניים.

– הרופא בודק את צפיפות העצם ע"פ הממצאים כמו צילומי רנטגן ונתונים רפואיים מהמעבדה.

– למטופל יש חלק חשוב בהגיינה וטיפול בשתלים שהוכנו להשתלות השיניים. אי עמידה בהוראות של הרופא המנחה התוצאה לא תהיה שלמה.

למטופל לא. תהיה בעיה של חריקת שיניים בזמן שינה. רופא מיומן יכול לשים לב לכאלה מצבים.

לכל אלה שסובלים מחוסר שיניים,אפילו אין עצם חזק,תמיד יש פתרון שיכול לתת מענה לבעיה .

איך אני יכול לקבל טיפול השתלת שיניים או שצלים דנטליים?

ד"ר ניגם שאוכת ממרפאת השיניים בזכרון יעקב מזמין אתכם ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית .נא ליצור קשר עם המזכירות לתיאום מראש,אנו נשמח כמובן לספק לכם את הטיפול הטכנולוגי המתקדם ביותר .

ד"ר ניג'ם שאוכת-מרפאה להשתלות וטיפולי שיניים -רופא שיניים מומחה. כתובתנו : זכרון יעקב רח' ז'בוטינסקי 20 04-6392434 050-571-2958