מטרת השתלת עצם  :
חולים רבים לפעמים סובלים ממצב שנקרא חוסר עצם מסיבות שונות כמו מחלות חניכיים או בעיות בשיניים שלא טופלו בזמן מה שגרם לאובדן של העצם שמחזיק את השיניים בצורה שלמה שמבטיחה מבנה שיניים יציב .
למי מיועדת השתלת העצם :
– לאנשים שסובלים מחוסר שיניים אבל אין מקום לקבע את החדשים.
– לאנשים שסבלו או סובלים ממחלות חניכיים
– לאנשים שמבנה העצם שלהם נפגם .
– לאנשים שרוצים אפילו להחליף או לקבל מבנה שיניים יפה ואסתטי שמקובע בצורה בטוחה .
– לאנשים שצריכים השתלת שיניים מלאה ואין להם מבנה עצם חזק שיתמוך בשתלים הדנטליים .
יש מצבים יותר מסובכים שמצריכים בין היתר השתלת עצם לקיבוע שתלים דנטליים, במיוחד במקרה הממשי שבו האבחון של הרופא קובע שיש צורך לחזק את מבנה העצם בצורה יותר טובה.
השתלים הדנטליים בנויים בצורה מיוחדת כך שהרופא מבריג אותם בתוך מבנה העצם בכדי לקבע עליהם מבני  שיניים וכתרים. אם יווצר מצב שלא ניתן להבריג את השתלים בצורה בטוחה במיוחד במקרה ואין איך לחזק או לתמוך  אז השימוש בשתלים דנטליים הינו כמעט בלתי אפשרי. ומכאן הרופא מחליט בהתאם למצב הקיים לחזק את מבנה העצם ע"י שימוש בחומרים מיוחדים המיועדים למטרה זו.
ברפואת שיניים המודרנית ,הרופאים מקבלים הרבה פתרונות שמיועדים לתת פתרון למצבים כאלה. השתלת עצם מתבצעת ממקורות שונים כמו עצם סנטטי המיוצר במעבדות מיוחדות למטרה זו.
היתרונות של השתלת עצם הינה בעיקרה ,לתת מענה למצב קבוע של שיניים חזקות ,שתלים שמחזיקים מעמד לאורך זמן גם בלסת העליונה או בלסת התחתונה .
הטיפול עצמו ותקופת ההחלמה אינה ארוכה,הפציינט בתוך זמן קצר יחסית יכול לחזור לשגרת חיים רגילה . השתלת העצם נותנת לו בטחון עצמי, שיניים יותר חזקות, ומבנה שיניים אסתטיים ויפים יותר.
כל מטופל שסובל משיניים חסרות ,או מבנה השיניים שלו אינו שלם,יכול לגשת לייעוץ או בדיקה מקדימה בכדי לקבוע אם צריך השתלת עצם,כולל מה האפשריות הקיימות בכדי לבצע את הטיפול בהתאם למצב הקיים.
לסיכום,השתלת עצם הינה פתרון מאד שימושי ,שעונה בצורה מלאה על מצבים של חוסר עצם ,לקיבוע שתלים דנטליים בלסת העליונה או התחתונה. טיפול מהיר ,ומצב ומבנה שיניים אסתטי .

איך אני יכול לקבל טיפול להשתלת שיניים?

ד"ר ניגם שאוכת ממרפאת השיניים בזכרון יעקב מזמין אתכם ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית .נא ליצור קשר עם המזכירות לתיאום מראש,אנו נשמח כמובן לספק לכם את הטיפול הטכנולוגי המתקדם ביותר .

ד"ר ניג'ם שאוכת-מרפאה להשתלות וטיפולי שיניים -רופא שיניים מומחה. כתובתנו : זכרון יעקב רח' ז'בוטינסקי 20 04-6392434 050-571-2958

כתיבת תגובה