איך בוחרים מברשת שיניים – ידנית לעומת חשמלית

כיום קיימות בשוק הרבה חברות שמוכרות מברשות שיניים חשמליות שנוגסות בשוק של המברשות הסטנדרטיות שכולנו מכירים- האמנם זה אותו דבר? בשנים האחרונות יש מגמה לשווק את המברשות האלקטרוניות או החשמליות – ויש כאלה שמגדירים אותם כמהפכה של ממש בטיפולי שיניים ושימורם- השאלה איך המברשות האלה בהשוואה למברשות רגילות? כהגדרתם מברשות השיניים מתפקדות לנקות את השיניים משאריות אוכל ולנקות את פני השיניים וסביבת החניכיים- לכן בכללי כל מברשת שיניים מכל סוג יכולה לתת את המענה לשימור השיניים אם הצחצוח מתבצע בצורה נכונה .. מברשות ידניות – הבחירה הנכונה לשימורי שיניים למברשות השיניים השיניים הסטנדרטיות יש הרבה יתרונות השימוש בהן מבוצע כבר שנים רבות מהיתרונות הבולטים

איך בוחרים מברשת שיניים
איך בוחרים מברשת שיניים

הינה זולה וזמינה בכל החנויות-זה טוב לכל השכבות עניים ועשירים- כך שניתן בכסף קטן לקנות מספר מברשות יחסית למברשת חשמלית חדישה.

 

מאד קל לקחת איתך מברשת השיניים לכל הנסיעות שלך- םגם אם תיתקע בלי מברשת תמיד תוכל לקנות חדשה כי אתה כבר רגיל לשימוש בה בניגוד למברשת חשמלית שצריך להטעין אותה ולשמור אותה טוב שלא תישבר מכל סיבה .

 

מברשות חשמליות – יתרון בולט במקרים מסויימים למרות כל זה לפעמים יש למברשות השיניים החשמליות יתרון בולט-ההמלצה הרווחת זה כם להשתמש במברשת השיניים החשמלית ע"י אנשים שמתקשים לצחצח שיניים בצורה נכונה במברשת הרגילה.במיוחד לקשישים או כאלה שיש להם בעיות מיוחדות בשיניים-או לאנשים המתקשים להזיז את הזרועות או הכתפיים בצורה נורמלית. איך בוחרים מברשת חשמלית? היום , מברשות שיניים חשמליות מגיעות עם מגוון רחב של תכונות . למרות התוספות הנחמדות , חיישני לחץ יגידו לך אם אתה מצחצח קשה מידיי או טיימרים שיציינו מתי אתה כבר צחצחת מספיק זמן .כל זה לא משפיע ישירות על כמה טוב מברשת השיניים בעצם מנקה את השיניים שלך . מברשות שיניים חשמליות " מנסות לעורר את החניכיים ושיניים עם תצורות שונות של הזיפים , גם הדגמים החשמליים הזולים ביותר שומרים על שיניים נקיות , אך ייתכן שתצטרכו להעביר אותם קצת יותר קשה כדי להגיע לאזורים מרוחקים יותר.למרות שכמעט כל מברשת שיניים יכולה לעשות עבודה יעילה , כך עולה ממחקר שיש מברשת שיניים אלקטרונית אחת עם זיפי תצורה שנראית טוב יותר בהסרת רובד ומניעת מחלות חניכיים . מברשות שיניים חשמליות עם זיפים שמסתובבים יחד בכיוון אחד , ולאחר מכן עוברים לסיבובים בכיוון ההפוך – תהליך המכונה סיבוב דואלי- נראות יעילה יותר ממברשות ידניות ומברשות חשמליות אחרות שמסתובבות בכיוון אחד בלבד . אם אתה רוצה לבחור מברשת שיניים אלקטרוניות ,מודל עם זיפים בעלת סיבוב דואלי הוא כנראה ההימור הטוב ביותר שלך .