המרפאה בזכרון יעקב ד"ר ניגם שאוכת

ניתוחי חניכיים .מתי ולמה?

מחלות חניכיים נחשבת לאחת המחלות השכיחות ביותר בתחום הדנטאלי . לרוב ,החולים או מי שמגיעים לטיפול רגיל ,אינם מודעים לקיום המחלה .מסיבה אחת ,שאין כאב ממשי או בכלל.יש לציין שמחלות חניכיים לרוב מתרחשות אחרי גיל ה 40.

מה הסיבות ואיך מזהים: סימפטומים:

נפיחות אזורית או מקומית בחניכיים גורמת עם הזמן לגירוי החניכיים..מה שמוביל לירידת דם אפילו בנגיעה הקלה ביותר,כמו צחצוח שיניים ,או מגע ישיר..
בהמשך נוצרים פצעונים וכיסים פתוחים שגורמים לריח רע וטעם רע. התוצאה הישירה בהמשך הינה אובדן עצם ונסיגת חניכיים מסיבית שגורמת לבעיות במבנה המקורי של השיניים . תוצאות לוואי אחרות הינם מחלות לב ואפילו מחלות מפרקים.
הסיבות של מחלות חניכיים הינה בין היתר הימצאותם של חיידקים ובקטיריות שגורמות לפצעים.לרוב מי שסובל הינם נשים בהריון או מעשנים כבדים.

טיפול במחלות חניכיים ע"י מנתח:

תחת הרדמה מקומית רופא שיניים המוסמך לכך מבצע ניתוח לסילוק הפצעים בצורה מלאה.לפעמים מבצעים ניתוח יותר מורכב ע"י סילוק והחזרת הרקמות הנגועות לאותו המקום אחרי תקופה מסויימת .
שלב שני הינו טיפול בנסיגת החניכיים או אובדן העצם .כי העצם הור התשתית לחיזוק ולתמיכה בשתלים דנטליים..וטיפול מקצועי להשתלת שיניים בצורה מלאה.

איך אני יכול לקבל טיפול השתלת שיניים או שצלים דנטליים?

ד"ר ניגם שאוכת ממרפאת השיניים בזכרון יעקב מזמין אתכם ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית .נא ליצור קשר עם המזכירות לתיאום מראש,אנו נשמח כמובן לספק לכם את הטיפול הטכנולוגי המתקדם ביותר .

Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube